Hai sa vedem ce pune SuperBlog 2016 la cale

Sursa: super-blog.eu

Pentru ca am un blog si pentru ca imi doresc sa cresc frumos odata cu el, am decis ca in acest an sa ma inscriu si eu la competitia SuperBlog care se pare ca a luat nastere inca din 2008.

Ei bine, eu atunci nici nu aveam blog si nici nu stiam exact ce este ala. De doi ani incerc inca sa realizez asta si sa il ajut sa devina citit, placut si rasfoit online.

De aceea, mi-am spus ca nu ar fi un lucru rau deloc sa particip la diferite concursuri recunoscute, din care pot castiga chiar si premii, pe langa atat de apreciata recunoastere in mediul online.

Am inteles ca este vorba despre o competitie stransa intre cei mai talentati bloggeri din Romania.

Am inteles ca pot cunoaste lume buna in acest fel si ca voi avea ocazia sa invat mai multe despre blogging.

Totodata, voi putea sa ma cunosc pe mine mai bine si sa imi dau seama de potentialul pe care il am la scris articole pe diferite teme.

Asta imi place cel mai mult. Cand este vorba despre un deadline, despre cuvinte cheie si produse diversificate. Ma face sa ma informez mai mult, sa depasesc tematicile puse in discutie pana acum si sa vreau sa fiu printre primii intr-un clasament.

Pentru ca pana la urma este vorba despre un concurs si fie ca cei mai buni sa castige!

Comentarii

  1. Bun venit in SuperBlog, Oana! :)
    Iti multumim pentru inscriere, iar pe 1 octombrie te asteptam la start cu prima proba a competitiei.
    Mult succes si sa ne citim cu bine! O toamna grozava!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi de primire SuperBlog! Abia astept sa ii dam bataie! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mult succes, Oana! Inspiratia si creativitatea sa te insoteasca! :) Abia astept sa ne cunoastem la Gala din decembrie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Bianca! Si tie iti doresc bafta. O zi faina! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Mult succes, Oana! Îmi place cum gândești. Acest concurs te va ajuta mult, din toate punctele de vedere!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, Alina! Sa fie intr-un ceas bun :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu