Acasa este locul in care ma simt cel mai in elementul meu



Sursa: pinterest.com


Casa mea este caminul meu de suflet, locul in care ma simt cel mai in elementul meu. Locul unde ma regasesc de fiecare data si devin inspirata atunci cand simt ca nimic nu ma mai ajuta. 

Se spune ca acasa este locul in care iti este inima, dar nu ar putea fi asa daca nu iti creezi confort, amintiri si starea cea mai de bine. Acasa poate sa fie peste tot in lume, unde te regasesti si unde simti ca apartii, dar numai casa ta iti poate asigura acel sentiment de siguranta, intimitate si placere de care ai atata nevoie.

Eu asa simt. 

Pentru ca m-am mutat de atatea ori, fie in tara, fie in afara, am incercat de fiecare data sa transform locul in care eram intr-un camin in care sa-mi pot petrece timpul cat mai frumos. Pe mine casa ma atrage, sunt familista si stabila si dintotdeauna mi-am dorit un loc al meu pe care sa-l personalizez si sa mi-l insusesc.


Sursa: stona.ro


Asadar, acasa ma regasesc intr-adevar pe mine, capat puteri noi, speranta, am idei creative si ma simt fix ca un peste in apa, in elementul sau.

Pentru ca in Franta ma aflu intr-o lume complet necunoscuta mie, cu oameni care le stiu pe-ale lor si cu principii bine stabilite deja, am incercat si incerc in continuare sa fac din casa mea un loc drag sufletului. Un loc in care ma simt cel mai bine, in care ma simt puternica, de care apartin si de care sunt mandra. 

Casa pot sa mi-o decorez, personalizez si aranjez exact asa cum imi doresc, pe gustul meu si fara sa am de-a face cu legi, idei din afara ori oameni care sa imi spuna ce si cum sa fac.

Acasa imi petrec momentan majoritatea timpului, deoarece sunt freelancer. De aceea, aici este si sufletul meu si toate sperantele mele frumoase. Cum aici ma aflu zilnic, tot ceea ce tine de timpul meu are legatura cu felul in care ma face sa ma simt acest camin. Mi l-am insusit, ii apartin si imi apartine.


Sursa: pinterest.com


Mobila, peretii, decorul si lucrurile imi poarta amprenta. Tot ceea ce ma inconjoara imi da senzatia de bine, de familiar, de confort.


  • Acasa ador sa ma tolanesc pe canapea si sa ma invelesc intr-o patura moale.
  • Iubesc sa citesc cartile pe care le-am tot adunat de-a lungul timpului la mine in biblioteca.
  • Imi place sa vizionez seriale si filme care ma acapareaza cu totul si care ma absorb timp de ore in sir.
  • Acasa, imi petrec timpul gatind tot felul de retete gasite si inventate pe loc. Imi place sa experimentez cu tot ceea ce ma inconjoara: mobila, mancare, cuvinte, pasiuni ...


Sursa: stona.ro


Cel mai frumos mod in care am inceput petrecandu-mi timpul acasa a fost prin aranjarea si insufletirea apartamentului gol in care m-am mutat. De la dereticat si curatenie si pana la mutatul si montatul pieselor de mobilier in fiecare incapere, le-am facut pe toate impreuna cu S. si rezultatul este pe gustul amandurora. 


  • Acasa imi place sa iubesc cel mai frumos, cel mai pur si cel mai tandru.
  • Imi place sa ma alint si sa ma joc, pentru ca este ceva ce face parte din mine.
  • Imi place sa fac bai lungi si calde cu esente parfumate si aromaterapie pentru suflet.
  • Imi place sa ma joc cu materialele, culorile, lucrurile si florile, de aceea fiecare element de acasa ma atrage si reprezinta o parte din mine. De la pardoseala, pereti, stickere si draperii, si pana la lenjeriile de pat si tacamuri, totul are o nota personala pentru fiinta mea, fara de care m-as simti straina si tratata cu raceala. 


Cred cu tarie ca acasa este locul in care fiecare se simte in largul lui. Un loc in care placutul se imbina cu utilul, cu dragostea, caldura, dorul si fiecare element dintre. 



Sursa: stona.ro


Tocmai ca a sta cu chirie reprezinta ceva temporar, poate, si strain, incerc sa fac ca totul sa se simta cat mai familiar si placut. Ca atunci cand intru in casa sa pot sa ma desprind de orice altceva si sa las nesiguranta pe presul de la intrare, undeva in urma.


  • In casa mea ma simt ca in universul meu, unde odihna este sfanta, unde cel drag ma asteapta cu zambetul pe buze si cu bratele larg deschise.
  • Aici reusesc sa imi pun gandurile in ordine, ideile in sir, si sa ma deconectez cu adevarat de orice neplacere venita pe nepusa masa in exterior.
  • Acasa sunt eu si fac mereu tot ceea ce ma reprezinta. Pentru mine casa nu este doar un loc oarecare ce ma asteapta la sfarsitul unei zile de munca. Este si birou, si loc de relaxare, de somn, de cinat si de iubit. 


Vreau sa stiu ca si tu simti la fel legat de caminul tau, chiar daca poate nu iti petreci aproape tot timpul acolo, ca mine. Vreau, de asemenea, sa stii ca aceste ganduri sincere le-am asternut aici ca tu sa le citesti, pentru ca stona.ro considera "cu tarie", si pe buna dreptate, ca timpul petrecut acasa este vital fiecaruia dintre noi.

Si pentru ca se gandeste la binele, siguranta, confortul si luxul tuturor celor care isi transforma casa intr-un loc numit pe, drept, "acasa", site-ul nou lansat stona.ro iti face si o invitatie la "Zilele Portilor Deschise", la sediul de langa Ploiesti.


#invitatiezileleportilordeschise


Te afli deja in prima zi de eveniment, insa si pe 14 si 15 octombrie, retailerul cu cel mai mare stoc de piatra naturala disponibil in Romania, te asteapta cu unul dintre cei mai populari si valorosi invitati - Lorand Soares Szasz - care iti va dezvalui tainele dezvoltarii oricarei afaceri, cu succes.

Mai mult decat atat, Stona asigura si transportul gratuit pentru urmatoarele doua zile de eveniment, transport dus-intors din Bucuresti. Asadar, nu prea ai ce sa ratezi, si tocmai de aceea ar trebui sa profiti mult de aceasta oportunitate.

Poate ca nu iti dai seama, dar vei impusca doi iepuri dintr-o lovitura. 


  1. Vei participa la un eveniment de proportii, unde vei vedea o varietate grozava de piatra naturala pentru interior si exterior, plus locul in care aceasta isi gaseste forma finala.

    si
  2. Il vei cunoaste, asculta si ii vei pune intrebari celui mai renumit si de succes antreprenor si speaker din Romania -  lui Lorand Soares Szasz insusi.  

Lorand Soares Szasz la Zilele Portilor Deschise Stona.ro



Totul pentru casa ta si pentru dezvoltarea ta personala. 

Stona te asteapta sa ii dai curs invitatiei si sa ii descoperi universul!







Comentarii