Eu sunt cel mai priceput doctor in frumusete al corpului meu


#secretulfrumusetii


Buna!

Ai urmarit vreodata emisiunea Doctor Oz, in care atoatestiutorul Oz iti explica ce inseamna aia si ailalta si ce trebuie sa faci ca sa te vindeci de ceva anume? 

Eu da, si nu ma declar prea impresionata de felul in care isi sfatuieste invitatii, si de altfel pe toata lumea. Nu cred ca exista o singura persoana in lumea asta care sa stie cum se rezolva fiecare problema in parte a fiecaruia dintre noi. Si stii de ce? Pentru ca fiecare persoana este unica. Are un tip de piele, un tip de par, o anumita silueta si propriile defecte ale epidermei sau ale corpului. 

Eu cred ca sunt cel mai priceput doctor al corpului meu. Eu ma cunosc mai bine ca oricine si stiu exact ce mi se potriveste si ce nu. Ma refer la solutiile, tratamentele, cremele si produsele cosmetice pentru genul meu de piele, pentru tipul meu de par si pentru unghii.

Fiecare dintre noi este un doctor in frumusete. Eu sunt asa, tu esti asa, pentru ca am cumparat de-a lungul timpului tot felul de tratamente si solutii care promiteau numai bine odata testate pe piele, par si unghii. Si, desigur, tot cu timpul, am inceput sa ne dam seama de ceea ce este cel mai bun pentru sanatatea si ingrijirea noastra fizica.


#gerovitalhrderma+

Probleme cu parul care pot disparea ca prin farmec


In cazul meu, caderea parului a fost mereu o problema. Adica, aproape mereu. Inca din copilarie aveam un par drept, subtire si prea fin care nu avea deloc volum si nu voia sa stea ondulat chiar daca ii faceam fel de fel de farmece :))

Da, era lung, matasos si stralucitor, dar nu suficient de puternic incat sa lupte cum se cuvine cu trecerea la vremea rece, si implicit cu caderea masiva a firelor. Si asta mereu, la baie, la pieptanat, chiar si cand dormeam sau ma imbracam. Mereu gaseam fire de par cazute peste tot. Si obosisem sa il mai port lung, chiar daca imi placea enorm cum imi statea.

Acum, caderea parului se poate datora mai multor motive. Chiar unul dintre articolele mele recente se refera la lucrul asta. Insa, ce mi-a dat mai mult de gandit a fost startul dat de pierderea masiva de par de la inceputul fiecarei toamne. Si pentru ca suntem in anotimpul toamna, si exact aceasta problema este si a multora dintre voi, va zic ca solutia mea sta intr-un tratament Farmec.

Nu se poate sa nu tii minte emulsia cu laptisor de matca in flacon roz sau laptele demachiant clasic cu aroma usoara si placuta, care iti curatau pielea si o hidratau de minune in acelasi timp, functionand ca un adevarat demachiant 2 in 1 din ziua de azi.

De fapt, mii de scuze. Nu toate cititoarele isi vor aduce aminte de aceste produse, pentru ca au fost la mare cautare cu mult inainte de anul 2000, prin 1970-1990 mai bine zis. Oricum, acele solutii si alte creme si tratamente inovatoare la vremea aia inca stau la baza celor prestigioase produse romanesti de calitate din ziua de azi: gama Gerovital H3 Derma+ de la Farmec.


#pexels.com

Parul este ca un pasaport de frumusete pentru fiecare persoana


Pentru ca parul ofera oricarui chip eleganta si expresie, senzualitate si mister, trebuie sa si ai grija de el asa cum ai grija si de inima ta. Podoaba ta capilara te poate face sa arati mai tanara, mai subtire, chic, rafinata sau super smart. De asta, trebuie ca si alegerea ta de ingrijire sa fie una de exceptie. Secretul frumusetii consta si in sanatatea fizicului tau, asa cum consta si in atentia acordata psihicului tau. Una nu este completa fara cealalta.

Revenind la mine, fiecare aparitie a mea este definita de felul in care imi sta parul, in primul rand. Existau atat de multe "bad hair days", incat parca uneori nici nu imi mai doream sa ies din casa. Nu ma simteam eu si nici nu aveam incredere in mine in acele zile. Asta a si fost unul dintre motivele pentru care am ales sa imi ingrijesc podoaba capilara la superlativ. Sa ii ofer mai mult decat i-am oferit vreodata si sa vad rezultatele la care speram ori de cate ori ieseam de la coafor.

Nu sunt adepta frizurilor drastice si nici a culorilor curcubeu, dar am facut si eu experimente pe par la viata mea. Si poate ca de aia, la un moment dat, parul a si cedat. Nu ma refer la copilarie. Atunci eram linistita. Poate de aia a si inceput sa imi cada parul cand mi-era lumea mai draga. Si mi-e ciuda, ca vad atata lume in jur care isi supune parul la tot felul de culori, idei si aparate, si tot nu are atatea probleme ca mine :( Nu sunt chei sau chele si firele de par isi revin destul de repede.

Pe cand la mine ...

Eu sunt cel mai priceput doctor in frumusete al corpului meu


Dar, pentru ca sunt propriul meu doctor in frumusete, am reusit sa depasesc si acest necaz. Am creat un tratament inovator, foarte bun in cazul meu, produs lansat cu succes datorita tuturor experientelor mele din trecut. Solutia se numeste Tratament Anticadere Derma +, face parte din gama Gerovital H3 Derma+ si face farmec(e) pentru parul meu cu fir subtire.

Pentru ca mama mea obisnuia sa foloseasca produse de genul si pentru ca Prof. Dr. Ana Aslan a fost "vinovata" pentru aparitia acestor minuni pentru frumusetea si sanatatea pielii, am devenit inspirata cu al meu tratament anticadere



#tratamentanticaderefarmec


Pentru ca este ceva creat de mine, este si cel mai bun lucru pentru parul meu a carui cadere incepuse sa depaseasca limitele normale. Are o compozitie bogata in mai multe vitamine, minerale si extracte de plante care imi ajuta parul sa se revitalizeze si ii stimuleaza cresterea, atunci cand observa modificari la structura foliculilor. Se aplica foarte simplu, la radacina parului umed, dupa ce acesta a fost samponat.


#samponanticaderefarmec


Da, acest tratament este smart si functioneaza ca un fel de "antrenor" al parului, dandu-si seama si hranindu-l atunci cand simte ca acesta are cea mai mare nevoie de asta. Dar, un tratament anticadere functioneaza cel mai bine cu un sampon din aceeasi gama, asadar a venit natural si crearea unui sampon anticadere. Si acesta are o compozitie asemanatoare cu a solutiei si il folosesc de 2 ori pe saptamana impreuna cu aceasta. Exista o perioada de tratament - in jur de 3 luni de zile, pana se observa insanatosirea parului, dar si in acest caz nu trebuie exagerat si depasit termenul.

Sfat: Acest produs nu a fost creat, insa, doar pentru mine. De data asta, ti se poate potrivi si te poate ajuta si pe tine. Trebuie doar sa faci primul pas cu Farmec. Poti preveni sau lupta prin alegerea celui mai potrivit produs pentru pielea si corpul tau. Daca vrei ca starea ta din interior sa se reflecte si in exterior, atunci alege cu intelepciune ceva bun. Ai grija de tine pentru ca meriti sa fii frumoasa!

(Acest articol a fost scris pentru participarea la SuperBlog 2016)














Comentarii

  1. Si eu am par dificil, firul subtire, rar... am noroc, totusi, ca nu îmi cade. Dar tot as fi tentata sa încerc produsele Gerovital H3Derma+. Daca nu pentru par, macar pe cele pentru piele.
    Succes, Oana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Daniela! Si tie iti doresc multa bafta! Cred, intr-adevar, ca produsele de la Gerovital sunt calitative. Si poate ca ar trebui sa sustinem mai mult ce este al nostru, romanesc ;)

      Ștergere
  2. Felicitari pentru articol, Oana! Este foarte frumos, dar mi-ar fi placut sa iti evidentiezi mai mult latura creativa. :) Mult succes la urmatoarele probe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Bianca!
    Stiu ca nu am dat ce am avut mai bun, dar pur si simplu atunci eram in pana de inspiratie. Pe urma, mi-au venit o multime de idei si imi parea cam rau. Dar, asta este. Sper sa fiu mult mai personala in urmatoarele probe :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu