Ce carti mi-am luat de la Libris de Black Friday si inca au reducere


Iti spuneam in articolul acesta de pe celalalt blog al meu, Blogtomedia.com, in urma cu cateva zile ce promotii tari vor fi la Libris.ro incepand cu ora 00:00, pe 17 noiembrie, vinerea trecuta. Ti-am zis atunci care sunt produsele la oferta si faptul ca ai livrarea gratuita daca dai peste 30 de lei comanda.

Insa, nu am apucat sa iti spun atunci si despre propria comanda la Libris

Asta pentru ca am stat peste ora 00:00 sa caut o multime de titluri bune si carti clasice pe care le am de ceva timp in wishlist-ul meu de citit. Iti mai spun ca desi era prima ora de cand a inceput reducerea in masa la Libris pe site, nu am avut parte de neplaceri in genul caderii retelei sau a site-ului si nici erori care ar fi dus la stergerea produselor din cosul meu de cumparaturi, pe care le-am ales pana atunci cu atata grija.

Eu am dat comanda vineri dimineata cum s-ar zice, pe la ora 02:00 cred. Pe site scria ca de Black Friday se asteapta sa aiba comenzi multe si ca s-ar putea ca ale noastre colete sa ajunga undeva in maxim 4 zile la adresa. Insa, desi am dat-o vineri dimineata, s-a facturat destul de repede si luni dupa masa a ajuns acasa la mine. Bine, a fost preluata de mama ca eu momentan nu ma aflu in tara.

Abia astept sa ajung acasa sa despachetez si sa admir cu drag noii mei bebelusi beletristici

Asta, si sa-i citesc rand pe rand, evident. Se pare ca sarbatorile de iarna si vacanta de iarna care va incepe in cateva saptamani pentru mine va fi binecuvantata. Si in nici un caz nu ma voi plictisi sau altceva. Voi avea ce citi si recomanda mai apoi, daca mi-a placut. Tot aici pe blog. Sau pe blogul celalalt, Blogtomedia.com.

Despre Libris.ro iti pot spune doar de bine. Am mai dat comenzi la ei si de fiecare data am gasit in oferta si carti la preturi foarte bune, chiar daca nu erau reduse sau in zile de Black Friday. Si acum experienta s-a repetat. Plus ca toate cartile comandate in Vinerea Neagra au sosit intr-un singur colet toate odata, nu pe rand. Ce minunat sa nu ai de stat dupa curieri si dupa orele lor ciudate de livrare.

Dar hai sa-ti spun ce carti mi-am luat eu recent si au inca un pret foarte bun pe Libris.ro

Poate doresti sa profiti si tu de oferta grozava inca si ai nevoie de ceva recomandari de titluri bune.


1. In mers de rac de Gunter Grass
    Pret: 9,49 lei


2. Cararea pierduta de Alain Fournier
    Pret: 9,49 lei

3. Sunset Park de Paul Auster
    Pret: 9,49 lei


4. Un caz de divort de Guy De Maupassant
    Pret: 9,49 lei


5. Tristetile unui american de Siri Hustvedt
    Pret: 7,99 lei


6. Tipatul lenesului de Sam Savage
    Pret: 7,7 lei


7. Femeile care au renuntat la barbati de Karine Lambert
    Pret: 9,9 lei

8. Clubul putregaiurilor de Jonathan Coe
    Pret: 9,49 lei


9. Ogorul de Pearl S. Buck
    Pret: 7,99 lei


10. Inima-i un vanator singuratic de Carson Mccullers
      Pret: 7,99 lei


11. Buddha din podul casei de Julie Otsuka
      Pret: 7,99 lei


12. Surisul jaguarului de Salman Rushdie
      Pret: 7,99 lei


13. Purificare de Sofi Oksanen
      Pret: 7,99 lei


14. Dans grotesc de Aldous Huxley
      Pret: 7,99 lei


15. Cronica zeitei de Natsuo Kirino
      Pret: 7,99 lei


16. Ca o apa care curge de Marguerite Yourcenar
      Pret: 9,49 lei


 17. Cold Mountain de Charles Frazier
      Pret: 9,49 lei


Acestea sunt doar o parte dintre cartile pe care le poti gasi la preturi tare bune la Libris.ro. Dupa cum vezi, fac parte in mare de la Editura Polirom, insa cu siguranta poti gasi si alte titluri care te intereseaza in colectia Top 10 sau in alte asemenea colectii populare de carti. 

Multa inspiratie in achizitiile de carti si lecturi placute!

Sursa foto: Libris.ro



Comentarii

Trimiteți un comentariu