Scandal by Jean Paul Gaultier



Mai devreme ploua cu galeata. Acum s-a mai luminat. Insa, vremea tot urata e. Cum imi indulcesc ziua? Ascultand sansonete frantuzesti si delectandu-ma cu aroma dulce a apei de parfum Scandal by Jean Paul Gaultier. 

Nu mai este cale de scapare. M-am indragostit! Intrebarea este nu de cine, ci de ce ... Cum am pus mana pe o mostra siluetica de la Sephora cu apa de parfum Scandal by Jean Paul Gaultier este chiar comic. Dar de cand este in posesia mea, nu pot sa nu adulmec in fiecare zi aroma-i minunata de miere si chiar sa-mi aplic o picatura la incheietura mainii, chiar daca nu ies in oras. Cine zice ca pentru a te simti special, ai nevoie de lucruri multe si scumpe? Eu ma pot multumi si doar cu o mostra mititica de parfum. Dar doar daca este cea a apei de parfum preferate. In momentul de fata - Scandal.

Da, denumirea acestui parfum de la Jean Paul Gaultier este cat se poate de potrivita


De exemplu, eu as putea provoca un adevarat scandal daca cineva mi-ar varsa(fie si din greseala) mica comoara de la Sephora. Trebuie sa iti spun ca de indata ce simti aroma minunata a acestei esente, ramai fermecata si indragostita. Ca mine. Asta mai ales daca iti plac parfumurile mai dulci.

Mie nu imi placeau neparat acest gen de arome, ci mai degraba cele fructate si fresh, de vara. Dar gasind din intamplare intr-o zi pe jos, in parcare, o mostra de parfum cu eticheta de la Sephora, si am vazut ca nu o revendica nimeni, mi-am insusit-o. Initial, nu am dat prea mare importanta numelui trecut pe eticheta, dar dupa ce am deschis flaconul si am mirosit continutul, mi-a facut o impresie absoluta de "La vie est belle".

Apoi i-am citit si numele, am cautat pe net mai multe informatii despre esenta si am vazut cat este de celebra si de apreciata de femeile din toata lumea.

Apa de parfum Scandal by Jean Paul Gaultier are o compozitie fix pe placul meu



  • Note de varf - gardenie si grapefruit

  • Note de mijloc - miere

  • Note de baza - patchouli


Daca ai testat sau daca ti-ai cumparat deja acest produs de parfumerie frantuzesc, stii despre ce vorbesc. Pe toate site-urile pe care am intrat, la recenzii am dat doar de comentarii pozitive referitoare la impresia generala facuta de acesta. Este minunat si persista cateva ore bune. Ba chiar daca ai atins in treacat vreo bluza, esarfa sau chiar parul dupa ce ai aplicat o picatura fina de esenta, vei fi incantata sa realizezi ca aroma sa te insoteste oriunde mergi.

Tot din ce am vazut pe net, remarc ca forma sticlutei de parfum este una 'scandaloasa' iar culoarea sa este superba. Mai mult chiar, sticluta este foarte chic, fiind decorata in adevarat stil parizian cu catifea roz bombon. De fiecare data cand simt aroma noii ape de parfum de la Jean Paul Gaultier(datorita mostrei mele valoroase), starea mea de spirit se imbunatateste, am mai multa inspiratie si ma simt mai feminina. Pe bune ca nu mint! Imbinarea dintre mierea dulce, aroma fresh de citrice a grapefruitului si esenta tare de patchouli este una electrizanta. Ce sa zic, designerul francez stie bine cum sa surprinda si sa rasfete o femeie.

Iar daca te intereseaza de unde il poti comanda in Romania, am gasit la Elefant o oferta tare faina in momentul de fata. E vorba de un set cadou Jean Paul Gaultier Scandal format din Apa de parfum 50 ml + Lotiune de corp 75 ml, la pret de un singur parfum. Asta aviz si admiratorilor mei care poate nu au idee ce cadou sa-mi faca de Iepuras, ca pana la ziua mea de nastere mai este mult. Nu sunt deloc pretentioasa! Acest set superb ar incanta orice femeie. 

O zi inmiresmata si 'scandaloasa' la culme iti doresc!

Sursa foto: elefant.ro


Comentarii